torsdag den 20. september 2018

billederne afslører

…Har humøret været ekstra højt udelukkende på grund af forårets ankomst – med sol, plusgrader og farverige blomster over det hele. Jeg er vild med det!
…Jinxede jeg mig til en forårsforkølelse, jeg stadig bøvler lidt med. Det gik nemlig op for mig, at jeg ikke havde været forkølet siden september måned, hvilket jo egentligt var ret vildt, når man tænker på, at alle andre omkring mig, har været ramt op til flere gange i løbet af vinteren. Men nu skulle det så åbenbart være. Øv!
…Fik jeg et nyt par yndlingssolbriller hjem med posten, blot for et par dage senere at finde dem knækket i to halvdele i min jakkelomme. Hvornår lærer jeg at bruge det etui, der altid ligger i min taske?
…Lykkedes det mig heldigvis at reparere ovenstående ved hjælp af superlim. Tak, superlim! Dog er der nu lidt størknet superlim på glasset (haha, plastikken selvfølgelig), som nægter at lade sig opløse. Men hey, de kan da i det mindste sidde på mit ansigt nu. Win!
…Har jeg, som billederne afslører, kreeret to sæt nye perleøreringe. Det gik sgu da meget godt, hva? Jeg synes i hvert fald, at de er ret fine!
https://voresstoredag.blogspot.com/
…Tog jeg mig (endeligt!!!) sammen og fik hængt vores andet gardin op inde i stuen. I sommers blev vi nemlig lidt trætte af, at vi aldrig kunne se fjernsyn, når solen skinnede udenfor, haha. Derfor købte vi en gardinstang og et gardin ind til stuen. Det gik så bare op for os, at det sgu så lidt underligt ud, at der kun hang et gardin i den ene side. Så til min fødselsdag i februar havde jeg ønsket mig endnu et gardin magen til det andet, og var så heldig at få det. Juhu! Og nu er det sgu sat op, så vi kan lave rigtig hulestemning herhjemme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar