torsdag den 20. september 2018

hyggeligt

Søndag aften, og weekenden er ved at være forbi – som så mange andre af dens slags er den fløjet af sted! Jeg har både været på besøg hos mine forældre sammen med Michael, til familiefødselsdag hos min kusine og til brunch med Cecilie og vores moster. Som I nok har gættet er det formiddagens brunch på Café Castro, der ses på billedet ovenfor, hvor vi mødtes tidligere i dag til rigtig lækker mad, for at udveksle adventsgaver (det er jo december og gavetid lige om lidt!!!) 

At kalde det adventsgaver er dog alligevel nok en underdrivelse – jeg endte med at slæbe en KÆMPE pose hjem, fyldt til randen med gaver til både Michael og jeg, så jeg kan se frem til næsten daglige gaver i løbet af den kommende julemåned. Hvor er det hyggeligt!
Desuden er jeg i weekendens løb nået halvvejs (!!!) med min work out challenge (tidligere indlæg om min work out challenge kan læses her og her), og jeg begynder VIRKELIG at føle mig presset, når jeg hver aften skal gennemføre dagens program. Hold nu fest, hvor der pludseligt er blevet skruet op for antallet af øvelser. Av, av, av mine muller… Men det går i det mindste stadig fremad, og jeg får stadig gennemført det hele efter planen, selvom det gør ONDT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar