torsdag den 20. september 2018

STORvask

Endelig! Jeg har simpelthen ventet hele ugen på, at min nye earcuff skulle dukke op nede i postkassen, så jeg selv (og selvfølgelig alle Jer) kunne få lov at se den. Blandt andet derfor har der været lidt stille på bloggen den sidste uge, da jeg hver dag troede, at jeg skulle skrive dette indlæg, og blev skuffet gang på gang. Men nu er den her altså! Den earcuff, jeg vandt i en giveaway i sidste uge (læs mere om det her). Hvad synes I så? Selv synes jeg, at den er ret fin. Jeg er sikker på, at den vil blive en af de øreringe, jeg kommer til at bruge regelmæssigt, da jeg er vild med earcuffs, men ikke har specielt mange liggende. Så den skal med sikkerhed nok blive glad her i sit nye hjem ;-)
Da jeg tog til undervisning på uni her for et par timer siden, tømte jeg postkassen på vej ud til min cykel. Det var her jeg fandt den længe ventede pakke, og jeg havde derfor ikke mulighed for at fotografere pakkens indhold før jeg kom hjem. Dette har desværre resulteret i nogle ret elendige billeder, da det skulle gå meget hurtigt, fordi mørket var ved at falde på. Jeg beklager. 
http://fin-fysio.dk

Til gengæld får I så lige den famøse rustfarvede trøje at se (den jeg har snakket så meget om på det sidste, fordi jeg endelig har fået den tilbage efter den har været væk i et helt år). Godt nok i forbindelse med et ret uinspirerende hygge-outfit, som lidt er resultatet af, at stort set alt mit tøj ligger til vask lige nu (der skal vaskes STORvask i morgen tidlig). Normalt går jeg altid kun i sorte jeans, men i dag blev altså en (ufrivillig) undtagelse, og det skal I selvfølgelig også lige have lov til at se :-)
Weekenden står, udover vasketøj i morgen, på hjemmehygge, træning, opgaveskrivning og familiefødselsdag hos Cille. En stille og rolig weekend, som nok skal blive nydt-nydt-nydt. Hvad har I af planer for weekenden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar