torsdag den 20. september 2018

historier

…Har jeg helt glemt at skrive historier ned til dette indlæg løbende. Så nu prøver jeg lige at tricke min hukommelse ved at tage udgangspunkt i billederne ovenfor. Haha, hov!
…Droppede Michael og jeg vores tradition med at bestille snasket burger d. 1. januar. Vi havde det begge for dårligt til at spise andet end Sunlollies… Eller det vil så sige, at vi bare udskød den lidt – for vi fik da taget revanche allerede et par dage efter.
…Gav jeg vores soveværelse en lille makeover. Det startede egentligt med, at jeg købte en ny plakat, fordi den var sat ned til næsten ingenting. Det endte så med, at jeg hav alt ned fra hylder og vægge og startede helt fra scratch. Det kan anbefales, skulle jeg hilse og sige!
…Har jeg spist mig mæt i churros! Helt tilfældigt så jeg nemlig på en af mine utallige cykelture på Nørrebrogade, at der var åbnet en ny churros-biks. Og eftersom Michael er helt pjattet med det skidt, var vi jo nødt til lige at prøve det. En beslutning, vi sent kommer til at fortryde – yum!
…Glæder jeg mig over, at det er begyndt at blive lysere. Både om morgenen og om eftermiddagen. Det er altså utroligt, hvad lidt dagslys kan gøre ved ens humør.
…Fandt jeg en prikket sag i mit skab, som jeg købte til et Veras Market for godt fire måneder siden. Havde glemt alt om den, men er blevet meget begejstret for den i sidste uge gjorde sin debut. Både på min krop og på Instagram.
…Overvejede jeg gang på gang at gøre noget ved mit hår. Skal det være kortere? Skal det have en anden farve? Men jeg forsøger at huske mig selv på, hvor besværligt det er, at have hår, der ikke er langt nok til at blive sat op, og hvordan det jo var tanken med at lade mig klippe korthåret for 3,5 år siden, at jeg skulle have min naturlige farve og mit naturlige fald tilbage. Begge dele lader vente på sig, men det er da godt på vej.
…Tegnede jeg virkelig mange prikker og cirkler. De kom hver især til udtryk som en sommerfugl og en krabbe, der også begge fandt vej til min Insta. Man skal jo huske at reklamere med, når man udretter noget, ikke?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar