torsdag den 20. september 2018

en milliard ting

Åh, jeg synes altså at det svært. Der er altid en milliard ting, man ville ønske at man selv havde råd til, men så snart der skal skrives en ønskeliste er man fuldstændigt lost. Sådan er det i hvert fald ofte for mig. Alligevel er det lykkes mig at finde på et par ønsker, som jeg selvfølgelig også lige deler med Jer. Det er, som I kan se på billedet, en blanding af personlige ting til mig og ting til hjemmet.
Alle tingene på min ønskeliste er nemt tilgængelige på både nettet og i butikker, og jeg har derfor ikke linket til dem alle i dette indlæg, men hvis I har problemer med at finde noget af det, siger I selvfølgelig bare til, så finder jeg et link til Jer.

Batterigrebet og fjernbetjeningen har jeg tidligere snakket om, at jeg ønsker mig (det tidligere indlæg kan findes her). Batterigrebet vil gøre mit kamera behageligere at holde på, og fjernbetjeningen vil gøre det MEGET nemmere at tage selvportrætter og gruppebilleder, hvor én person ikke er tvunget til at agere fotograf – jeg bliver aldrig fan af selvudløser… 
Heat Styling Protection fra Moroccanoil har jeg også nævnt før (det tidligere indlæg kan findes her), og er egentligt noget af det jeg mangler allermest på listen, da jeg føntørrer mit hår hver morgen uden at have mulighed for at beskytte det. Det holder jo ikke i længden, så det er klart et STORT ønske. Cardiganen er fra H&M, og jeg faldt egentligt ret tilfældigt over den inde på deres hjemmeside tidligere i dag, da jeg søgte inspiration til min ønskeliste. Jeg synes at den er ret fin og hyggelig. 
Og så er det bare altid rart med en cardigan, som ikke bare er ensfarvet, men som rent faktisk kan bidrage med noget interessant til ens outfit. Thumbs up! Jeg har altid været stor fan af Cheap Monday, og lever hver sommer i mine shorts derfra. Dog har jeg aldrig været i besiddelse af et par helt almindelige, lange jeans derfra, så det synes jeg at jeg skal prøve. Mest fordi jeg i øjeblikket kun har ét par bukser jeg bruger, så jeg er ret meget i underskud på den front. Halstørklædet er fra Gina Tricot, og jeg er helt forelsket i det. 
Egentligt var jeg på udkig efter et sort tørklæde, men da jeg stødte på det her var der ingen tvivl om, at det var det jeg skulle eje. Lige nu render jeg rundt med et gammelt, hullet tube-tørklæde, så det ville virkelig være fedt at få noget nyt. Især når det er SÅ flot! Puderne fandt jeg på IKEA’s hjemmeside, og så med det samme, at de ville passe bedre end godt inde i vores mørkeblå sofa. Når sofaen er farvet, synes jeg næsten at puderne er nødt til at være sort/hvide, ellers bliver det hurtigt for meget af det gode, jeg har bare haft lidt problemer med at finde nogle puder, jeg kunne lide. 
Men de her er nu altså ret så pæne. Skålene er af mærket Aida, og kan købes i Imerco (til næsten ingen penge). Vi har allerede én i lavendel og én i turkis, men det ville være fint med nogle flere forskellige farver. De er perfekte i størrelsen til både suppe, yoghurt, is og andet godt. Sidst men ikke mindst er der den sorte neglelak fra Sally Hansen. Det er egentligt ikke fordi det absolut SKAL være af det mærke, det vigtigste er bare, at det er en holdbar lak, da jeg er træt af, at lortet skaller af efter et par dage. Desuden er jeg lidt in desperate need, da jeg har været løbet tør for sort neglelak (som ellers plejer at pryde mine negle størstedelen af tiden) i flere måneder, og er ved at få nervøse trækninger over det.
Det var altså en lille gennemgang af de ting, jeg ønsker mig til jul, og så er der jo ikke andet at stille op, end at krydse fingre for, at nogle af tingene rent faktisk kommer til at ligge under træet med mit navn på dem. Har I også fået styr på Jeres juleønsker efterhånden? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar