torsdag den 20. september 2018

Fisketorvet

Hele eftermiddagen og starten af aftenen her jeg brugt på Fisketorvet sammen med min søster, Cecilie i en god blanding af jule- og movember-stemning (som det fremgår af billedet). Planen var, at vi skulle købe en masse adventsgaver og en fødselsdagsgave – alt sammen til familiemedlemmer. 
Men som altid, kunne vi selvfølgelig ikke lade være med også at købe lidt til os selv. Kjolen, der ses på et af billederne ovenfor har vi købt sammen (vi kan passe meget af det samme tøj, og deles derfor ofte om nogle ting, så vi ikke behøver at anskaffe os det hver især – meget økonomisk og smart!), og jeg har været så heldig at få lov til at have den på til nytår – skønt allerede at have kjolen på plads, uden overhovedet at vide, hvad jeg skal foretage mig, hvorhenne og med hvem. 
Men med den kjole skal det nok blive helt fint. Den er flot ikke? Og så kostede den kun 199 kroner i H&M (jeg har desværre ikke kunne finde den på nettet, så I må ud i butikkerne, hvis I vil opstøve én magen til). Ooooog, det bedste af det hele er, at det er en størrelse XS – jeg havde ALDRIG troet at jeg skulle kunne passe så lille en kjole igen. Vildt nok!
Men udover at shoppe kjole (og en masse andet tøj til Cille) fik vi faktisk også købt de ting vi manglede. Næsten i hvert fald. Vi mangler en enkelt adventsgave, men der er heldigvis over en uge at løbe på endnu. Det skal nok kunne lade sig gøre. Det er i hvert fald skønt at have det meste overstået, så er der bare indpakningen tilbage. Jeg pakkede cirka en tredjedel ind tidligere, men resten må altså vente til i morgen, så er det ligesom heller ikke sjovere at pakke gaver ind ;-)
Hvad har I brugt denne kolde onsdag på? Og er I ved at have styr på diverse gaver til familie og venner? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar