torsdag den 20. september 2018

Dark

Hej derude. Jeg har igen (ligesom i indlægget her) kigget SALE-siden på H&M’s hjemmeside igennem, og fundet nogle lækre cravings, som jeg virkelig godt kunne overveje at anskaffe mig. Det hele er jo så billigt! Igen kræver det selvfølgelig bare, at man er heldig, og finder nogle items, som findes i den rigtige størrelse.
Det sorte sæt undertøj synes jeg for eksempel er SÅ fint, og da jeg lige i øjeblikket er i voldsomt underskud af sorte bh’er, ville det være et oplagt køb. Kjolerne og nederdelene ville være perfekte til de mange kommende julefrokoster og andre julearrangementer, og står derfor også HØJT på ønskelisten. 

Desuden tror jeg, at det kunne være ret fint at bære nederdelen med sten sammen med den matchende skjorte – tit kan det virke voldsomt at iklæde sig det samme oppe og nede, men i dette tilfælde tror jeg, at de fleste vil kunne pull it off, da det alligevel er et så forholdsvist simpelt sæt. De sorte loafers i midten er nogle jeg har kigget på længe, og jeg synes altså at de er ret flotte. 
De to t-shirts har jeg valgt ud, fordi det er skønt med nogle overdele, som sidder løst henover maven, så man i den kommende juletid ikke behøver at bekymre sig for om tøjet strammer de forkerte steder efter et solidt måltid mad. Sidst men ikke mindst er der de farvede tights – ja, faktisk det eneste farvede element blandt dagens cravings. Once you go black, you never go back – det er jo det de siger, ikke? Nå, men det er altså altid lækkert med et par varme, tykke strømpebukser, især nu hvor det begynder at blive koldere. Og så kan et par farvede af slagsen bare sparke gang i ethvert outfit. Det giver sådan en hyggelig følelse, og er et must-have i vinterperioden, hvis I spørger mig.
Som en afslutning på dette meget sorte indlæg, får I lige et sjovt lille billede, jeg fandt den anden dag. Det beskriver nok min smag meget godt. Hav en god mandag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar