torsdag den 20. september 2018

flere billeder

…Fyldte jeg 25 år, selvom ingen af billederne her vidner derom (for jeg fik selvfølgelig ikke lige fotograferet seancen), og er nu officielt i midten af 20’erne. Av.
…Fik jeg til gengæld taget op til flere billeder af flotte (!!!) lofter. Både på Gammel Scene i Det Kongelige Teater og ude i Operaen. Jeg havde nemlig henholdsvis en adventsgave og en fødselsdagsgave, der gav mig adgang til de to fine locations.


…Spiste jeg fastelavnsbolle! Den helt ulovlige slags med flødeskum og flormelis. Og så endda på den – i følge kalenderen – helt rigtige fastelavnsdag. ‘Amen altså!
…Har jeg endelig fået overtalt Michael til at købe en ny telefon! Jeg har ikke kunne komme i kontakt med ham siden nytår, hvor hans stakkels Xperia kom i karambolage med lidt cola, og ser lidt frem til at kunne ringe til ham igen. Dog har det været ret fedt ikke at skulle kæmpe med Youtube, Imgur og Facebook om hans opmærksomhed, haha.
…Har jeg det lige nu ret lol over “Det fordømte forår” på TV2 Play. En 90’er-udgave af “Drengene mod pigerne”. Omg. Jeg. dør. Tænk, at det ikke engang er 20 år siden…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar