torsdag den 20. september 2018

Okay, I kan nok huske, at jeg er begyndt på en work out challenge (hvis ikke, kan I læse indlægget her), og her til aften har jeg gennemført programmet for dag 7, hvilket vil sige, at jeg nu har klaret mig igennem den første uge af programmet. Yay, go mig! Derfor tænker jeg, at det må være tid til en update, så I kan få at vide hvordan det går.
Til at starte med tænkte jeg, at det var ret nemt. Og jeg blev måske lidt overmodig, og tænkte at det ville blive let som en leg at nå i mål. Desværre kan jeg godt mærke, at det de sidste par dage er blevet noget hårdere end det var til at starte med… Især WallSit-øvelsen gør virkelig ondt i lårmusklerne efterhånden, og de mange JumpingJacks tager hurtigt pusten fra mig. 

Men øvelserne bliver fortsat gennemført som de skal, og det er jo det der tæller. På billedet ovenfor kan I se, hvor meget koncentration det kræver at blive siddende i den onde position så længe (i dag sad jeg der i 1 minut og 10 sekunder!!!) – det bliver kun sværere og sværere dag for dag. Jeg håber stadig på, at det på et tidspunkt bliver nemmere i takt med, at kroppen vænner sig til øvelserne, men jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se det ske… Det bliver helt sikkert en hård kamp at komme hele vejen igennem dette program, men jeg er heldigvis stadig villig til at give alt hvad jeg har!
Er I også igang med min work out challenge, eller træner I andre spændende ting i øjeblikket? Jeg vil meget gerne høre om det, og om Jeres erfaringer med det. Så spyt endeligt ud ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar