fredag den 3. august 2018

Smooooooooothies..!


Nå, men der sker ikke skide meget på vægten, trods alverdens krumspring for at tabe mig.. Den har faktisk stået stille siden jeg begyndte at træne – jeg bilder mig ind at jeg i virkeligheden taber mig, og alle ved jo at muskler vejer mere end fedt! Haha!
MEN! Jeg har en mistanke om at det ikke er sådan det er, så nu må jeg prøve noget andet. Noget må jo virke!
Jeg holder mig stadig til 1200 kcal om dagen, men jeg er simpelthen så helt åndssvagt sulten hele tiden – og det er for nemt at snyde, for jeg har ingen rygrad når først maven rumler.. Så nu tester jeg smoothies!
Jeg har googlet en masse spændende opskrifter, og har lagt en plan:
Morgen: smoothie med frugt, skyr og gryn/frø.
Frokost: smoothie med grønt og skyr.
… Og så en masse grønt/frugt (med lavt sukkerindhold) ind i mellem!
Til aftensmad står den stadig på max 600 kcal, og så tænker jeg at prøve helt at droppe pasta og ris (selvom det er fuldkorn) og næsten også kartofler, men spise salat i stedet for! Det er jo sæson for alverdens lækkerier fra køkkenhaven (altså, Nettos grøntafdeling) og nu sommeren lige så stille kommer snigende, har jeg egentlig mere lyst til noget let, fremfor “tungt” tilbehør, som pasta og ris jo er.
Om det nu holder, tænker du? Det skal det fandme! Jeg er simpelthen så enormt træt af at være så tyk! Det er helt vanvittigt demotiverende at kæmpe med kalorierne, uden at der sker noget som helst..
Så i stedet for at give op, så sadler vi om!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar