fredag den 3. august 2018

Men hvad vandt jeg til realityportalens føsdag…

For det første vil jeg gerne undskylde mange gange over jeg ikke får skrevet så meget i øjeblikket… Jeg har åbenbart fået smidt min oplader væk til min computer, hvilke er hammer irriterende, fordi jeg ikke kan blogge ordenligt på min smadret iPhone… Men nu prøver jeg alligevel… 🙂
Som rigtig rigtig mange har spurgt ind til og set på de sociale medier, er det sandt at jeg bruger en masse tid sammen med Lenny, og ja, jeg kan godt bekræfte det er ham jeg ser… Vi har det helt igennem super fantastisk sjovt sammen, og han gør mig virkelig glad i øjeblikket, hvor alt andet er sort og gråt. Jeg prøver at komme ud en masse, i stedet for bare at sidde hjemme og kukkelure, som jeg så ellers er god til, når tingene rammer hårdt..
Jeg var blandt andet til realityportalens 5 års fødselsdag for lidt tid siden, sammen med Simone, Phillip, Lenny, Malene, Jonas, Mads og mange andre, og det var en super hyggelig dag.. Faktisk så super hyggelig at vi tog hjem i min have, hvor vi sad og røg noget vandpibe i haven og hørte musik og sådan…
Til selve arrangementet var der masser drikke, kager, og muligheder for at vinde nogle forskellige gaver i lodtrækning. Det skulle jeg selvfølgelig være med til, det ku jo være at jeg var heldig… 🙂 hehe (som om)…  Efterhånden som de stod og trak navne op af denne æske, hvor de “små” gaver var først, som var hårprodukter og sådan lidt små ting og den store hovedpræmie var et spaophold til Sverige på noget der hedder Ÿstad saltbad, er det som om mit håb forsvinder 🙂 altså jeg har sgu aldrig vundet noget som helst overhovedet, så hvorfor skulle jeg dog vinde dette spa ophold 🙁 Og da det sidste navn skal råbes op, som netop er til det ophold, laver jeg en joke til Simone, og når lige at sige ‘hvis jeg vinder, så invitere jeg sgu alle med derovre”. Og derefter råber hende damen så Nathja Borowiec… Altså hun kan godt nok ikke helt finde ud af af sige mit navn, men hun kigger på mig, og siger så i mikrofonen “og det er vel så dig der skal med Lenny” og så griner hun… Her begyndere jeg jo så at smile over hele hovedet… Altså lige præcis det spa ophold havde vi snakket om vi skulle tage afsted på så det var jo ikke mere perfekt 😀 Jeg er SINDSYGT glad for at vi/ jeg vandt det ophold, og glæder mig helt vildt til vi skal afsted… <3 🙂
Her er lidt billeder fra Realityportalens fødselsdag… 🙂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar