fredag den 3. august 2018

Jeg har glædet mig utrolig meget til oktober måned og det grunder ikke udelukkende i de nye trends som gemmer sig bag den nye sæson, selvom jeg også er stærk fan af dem. Oktober kan defineres lidt groft som en “ny start” for mig og er en måned, hvor jeg håber at få udlevet en masse ting. Jeg har haft en periode præget af arbejde, afleveringer og fødselsdag og da jeg lige er kommet over et stort bump nu og er stoppet på arbejdet, ser jeg frem til det ekstra luft i hverdagen.

Men dette indlæg skal ikke dedikeres til hverdagspladder, lige nu skal vi i stedet kaste os over trends fra sæson AW16. I efteråret skal vi se en masse flere flæser og materialet silke forsvinder heller ikke helt. Så udbygger vi også med et efterår stærkt præget af jordfarver (jeg er stor fan!) og store øreringe, som Helena også skriver om her. Dette er i hvert fald et udpluk og jeg glæder mig endnu mere til at træde ind i efteråret nu. I kan se et bredere udpluk fra catwalken på tumblr’s som blogwear og seasonsofthis. Er i lige så stor fan af efterårets trends?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar