fredag den 3. august 2018

På briste punktet

Kender i det, når man føler sig uheldig, altså som i virkelig uheldig…. ?
Sådan kan i så gange med 100, og forestille jer at alt jeres uheld hele livet, kun er en dag i mit liv pt.
Det er ligemeget hvad jeg kommer i nærheden af, så går det galt.
En dag starter som regel med min fon er gået ud eller bare ik ringer når jeg har stillet mit vækkeur, jeg står op, og opdager at min morgenmad er spist og at jeg har glemt at købe nyt, har ikke mere faxe kondi, som jeg ellers er top afhængig af. Går i bad, og så er der intet varmt vand, eller også har jeg ingen rene håndklæder fordi jeg har glemt at vaske (typisk mig). Hmm der er ikke mere sæbe, fordi den er væltet, og den har ligget og sivet ud af sig selv. Jeg er så irriteret at jeg ikke ved hvilke tøj jeg vil have på… hmmm ALT ER LORT… åbner min make up taske og så er min pudder smadret, som så falder ud over det hele når jeg åbner.
Jeg kommer endelig ud af døren, med uglet hår, og kikset tøj, og går ud i min bil, her starter den så (heldigvis) men pludselig virkelig min sprinkler ikke, og da det regner og jeg så bruger vinduesviskerne så er der fluesnaks udover det hele… arj men altså kan det blive værre.. øøøøhhh ja det kan det…
Jeg kommer til destinationen, hvor jeg skal møde. Nu må der da komme noget held tænker jeg, men nej… pludselig virker min telefon ikke, som jeg har købt for kun 20 dage siden… Altså vi snakker den er DØD…
Hmmm hvad gør man, man køber da en oplader fordi man tror det er det der er fejlen. men så er mit kort pludselig spærret, fordi jeg har trykket koden forkert, som jeg selvfølgelig har glemt.
Så jeg kommer op på mig arbejde og prøver at sætte min fon i der, og der sker intet… så dvs min telefon altså er helt død og skal på rep værksted fint nok tænker jeg, jeg har jo kvitteringen, så køre da bare over med den imorgen.
dagen fortsætter…..
Jeg bliver sat til at skulle være portvagt da vores port ikke må være åben hele tiden. og her skulle jeg så kun være i 30 skide minutter, Men da der er gået 13 min får jeg lavet noget ved porten så den ikke kan lukke igen, og altså der skulle en mand ud og lave den… ja ja typisk mig tænker jeg… da jeg kommer op, spørger en af de andre om jeg gider at gå ned i hans bil, og sætte hans p skive, og det siger jeg selvfølgelig ja til. Han forklare mig at det er den første grå kia der holder når man kommer ned. Jeg kommer ned og låser bilen op (tror jeg selv) går ind og skal til at stille skiven, og kan ikke forstå at tiden allerede er stillet. Når men altså, jeg går ud og prøver så at lukke bilen igen, og kigger efter lyset på bilen lige laver det der blink, og prøver så at tage i håndtaget og så er det fanme åbent stadig.. og det kan jeg sgu ikke forstå, så jeg går rundt og prøver at trykke på knappen og kigger igen, og den lyser som den skal, og så går jeg så op og spørger min kollega og det er skjult kamera og han kan slet ikke forstå hvad jeg snakker om, så går selv ned, stiller sin p skive ordenligt, og låser sin bil. Han kommer grinende op og spørger om jeg er blonde, og svare bare hvad fanden mener du??
han siger så at jeg har været inde i en fremmed bil, fordi der var en grå kia som havde holdt foran hans… Arj men hvor dumt er det lige…
sådan fortsætter det bare på jobbet.. og kommer så hjem, skal holde for ALLE røde lyskryds selvfølgelig.. Normalt plejer folk at kunne køre lige igennem, men jeg har magnet for uheld, så jeg samler selvf alt rødt op på vejen…
Jeg kommer hjem og skal så lave mad, så er halvdelen af komfuret gået i stykker plus ovnen ikke virker, så det er jo bare super fedt. så jeg laver bare noget hurtig mad så jeg kan komme i seng..
Ligger søvnløs det meste af natten fordi jeg sover ubeskriveligt dårligt fortiden.
Vågner op dagen efter og skal prøve at køre over med min fon i power. Her får jeg så af vide at der går 2 uger i hvertfald før jeg får min fon hjem.. Jeg spørger om det virkelig kan være rigtig da jeg lige har købt den, og han siger, ja du har bare været uheldig.. Nåååårh det mener han alligevel.. :/
Når men det er jo sådan som det nu er.. Jeg aflevere den og må undvære fon..
Fedt ikk..
Jeg køre efter min gps på telefonen, så der hvor jeg skal hen, kan jeg ikke finde og sådan køre det bare i ring 24 timer i døgnet, er endnu mere uheldig end de ting jeg skriver nu, men de ting er lidt for private, så i fik lige den hurtige del af det..
HVORFOR er de mig der blir ramt??
Jeg prøver sgu altid bare at gøre folk glade og tilfredse så tror sgu ikke på karma længere… Så havde jeg da blevet ramt at masser gode ting, men det er bare uheld med uheld på konstant..
Når men jeg lukker af nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar