fredag den 3. august 2018

Jeg har KRISE…..

Alderen rammer snart de 30 :/ og jeg kan slet slet ikke finde ud af hvordan jeg lige skal gribe det hele an..
For som mange sikkert tænker, er det jo bare et tal…
MEEEEEN ja det er et tal, men altså kroppen ændre sig jo altså hele tiden, og blir jo ældre efterhånden, så man er altså ikke helt ung længere…
Jeg synes nu selv at jeg er 22 år oppe i hovedet må mange områder, men på mange andre områder, synes jeg bare jeg er GAMMEL.. ØV.
Tror helst sikkert også at det betyder en del om hvor man er henne i livet, og om man har nået der til hvor man gerne vil.
Jeg har masser ting jeg gerne vil nå endnu, og samtidigt, vil jeg også gerne have den der kerne familie som alle render og snakker om og poster billeder om på de sociale medier hele tiden. For er være helt ærlig, så er jeg ved at gå ud af mit gode skind når jeg ser billeder af familier med deres små børn. Ikke fordi jeg ikke ønsker dem det godt, for det gør jeg absolut, men det bunder nok i et hav af misundelse, selvom jeg altid har lært hjemmefra at misundelse er en grim ting og at man skal være glad for det man har. Det er jeg absolut også, men når man ikke kan få det man gerne vil og alle andre har det, så tror jeg hvert et endivie bliver ramt af en smugle øv følelse indeni.
Som rigtig mange har spurgt ind til, omkring min barnløshed, så er jeg ikke kommet videre, omkring at skulle starte op med doner baby, eller bare behandling, fordi jeg har haft en masse i mit liv som har været noget jeg gerne ville se hvor førte hen, og det er altså hvor jeg er nu.
Jeg skal bare ringe til dem på sygehuset, og sige jeg er klar og så kan jeg gå igang, men lige nu venter jeg lige lidt. 🙂 Og det har jeg det okay med. <3
Omkring min alder, ja så er jeg jo snart 30 og tror bare det er det der skræmmer mig, nemlig at jeg ikke længere er i 20’erne og altså man får jo stemplet når men siger 30.. Kan se folk nærmest er overrasket, når de spørger ind til min alder og jeg så siger det 30.
Men altså jeg kan jo tage det som et kompliment at de skyder mig til at være 24-26 år 😉 hehe.
Allermest frygter jeg nok dagen, hvor jeg fylder år, for jeg synes ikke der er noget at fejre lige den dag selvom jeg elsker fødselsdage, og hyggen omkring det, men ligefrem at skulle have alle mulige lede ting stående ude foran min dør fordi man ikke er blevet gift og alt det der, er ikke lige mig…
Det bedste ville dog være at jeg fik et overraskelsesmoment hvor der stod alle jeg holdte af som var klar til en krammer og bare hygge sig med mig den dag <3 haha, men det sker sgu ikke for mig.. baaarrh..
Som mit liv ser ud lige nu, elsker jeg de mennesker jeg har i mit liv, og ville ikke bytte noget ud på den front, og så har jeg mine små kælepotter herhjemme, som gør mig glad når jeg kommer hjem, og det er jo altid dejlig <3
Når men jeg slutter af her og så må vi se hvad fremtiden bringer..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar