fredag den 3. august 2018

Godt, det er ham jeg ser!

Hej alle dejlige mennesker…
Det her indlæg blir Ultra kort, da i kan høre det hele i interwievet med juicynews <3
Haha, tjek lige overskriften… Dater tidligere paradise babe 🙂 Vi har vendt den herhjemme… og der kunne jo ligeså godt ha stået “Tidligere paradiso dater lækker paradise hunk” 🙂 griner… Men men men, det blev altså overskriften, der er åbenbart mange som har haft sindsygt travlt, og nu kan vi så ikke bare have lov til at holde det for os selv mere… Så ja det er Lenny jeg dater… Han gør mig inderligt glad og får mig til at grine 24/7, så det er fantastisk… Har faktisk aldrig mødt mere hjernedød men overdrevet fantastisk person med hjertet på rette sted, hvis han altså blir behandlet ordenlig… Som tingene er nu, ønsker jeg ikke at kommentere på ydeligere spørgsmål omkring, om vi er kærester osv. Det holder vi helt for os selv, og nyder bare tiden som kommer til os… og hvad fremtiden bringer os, er jo uvis… <3
Egentlig havde jeg det lidt underligt med han var så offentlig som man nu er når paradise ruller over skærmen, for jeg ønskede ikke at det skulle være derfor vi lærte hinanden at kende. Og har egentligt holdt mig ret meget væk fra pressen osv de sidste 4 år, men efterhånden som vi har lært hinanden at kende er jeg ligeglad med folk spørger og kommentere. Nu har vi begge fået vist hvad vi står for, og nyder bare vi har det så sjovt og godt sammen. <3
Så herfra er der kun at sige kærlighed til alle jer derude.. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar