mandag den 1. april 2019

signifikant Vision og foto

Betjening af kraner medfører som udgangspunkt signifikant fare for, at forbipasserende eller ansatte kommer til skade på grund af nedfaldne materialer. Den mest effektive måde at forhindre ulykker på er, at udføre en ordentlig tilrettelæggelse såvel som et sikkerhedskursus til både kranfører og øvrige ansatte på byggepladsen. Samtidig skal anhugningsgrej såvel som kraner per definition benyttes fuldstændigt efter bogen, og de skal være efterset. I min funktion som entreprenør prioriterer jeg som følge heraf sikkerhedsuddannelse af alle kranførere såvel som vedligeholdelse af kranerne særdeles højt. Lige fra dag ét har jeg desuden prioriteret at, at der skal være kraner og andet anhugningsgrej i god kvalitet på hver eneste byggeplads uden at skelne til den konkrete opgaves reelle størrelse.



Nogle af de byer i Sydjylland vi fotograferer i:

Mit fokus på sikkerhedsuddannelse såvel som jævnlig reparationer af alle mine kraner gør, at mit entreprenørfirma ikke kun har ry for at være en attraktiv arbejdsgiver i byggebranchen. Fokusset på medarbejdernes sikkerhed på byggepladsen har ydermere skaffet mit entreprenørfirma et godt renommé i forhold til andre entreprenørfirmaer. Af den grund har mit firma på ingen måde svært ved at sikre nok ordrer til trods for den finansielle krise. Uden mit firmas dygtige leverandør af kraner foruden andet hejsemateriel, der også yder grundige serviceeftersyn af hele vognparken af kraner efter behov, ville mit firma dog ikke have mulighed for at beholde mit exceptionelle ry. Vil du starte en karriere som entreprenør, anbefaler jeg dig af den årsag, at du ligesom mig til enhver tid sikrer, at dine kraner er i orden.

Er det vigtigt for dig, at din vognpark af kraner hele tiden er i velholdte foruden, at sikkerheden på dine byggepladser som udgangspunkt er optimal? Så bør du først og fremmest investere i, at dine kraner og andet løftegrej er af høj kvalitet såvel som den rette type. Dernæst skal du altid sikre nødvendige eftersyn af dine kraner og andet løftegrej. For at øge sikkerheden så giv alle, som der har med dine dine kraner at gøre, de rigtige sikkerhedsinstruktioner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar