fredag den 3. august 2018

Paradise hotel finalefest…

Hejsa alle derude…
Idag ligger jeg bare i min seng, er lidt træt pt over alle de ting der sker omkring mig, så har lige lidt mulighed for at skrive lidt om paradise finale festen 🙂
Til at starte med, skulle deltagerne ud og spise noget lækker mad på noget der hedder Bøf tror jeg nok… Derefter skulle de ind på den røde løber på A-bar i Kbh. Jeg kørte Lenny til for at spise, stressede hjem, for  selv at gøre mig klar og skynde mig ind til den bar hvor realityportalen havde arrengeret rødløber og fest for deltagerne.
Jeg fik sat min bil, og skyndte mig derover for at være der til tiden. Jeg når lige at møde folk fra bloggers delight, realityportalen, TV3 og så var jeg nærmest tvunget på den røde løber, for de skal jo ha billeder af alle… hehe, pis, havde ellers lige regnet med at jeg kunne snige mig udenom faktisk. Jeg står i køen og pludselig er der en eller anden stiv tosse der råber at jeg ska komme derover, hvilke jo selvfølgelig var Lenny som var den fulde tosse 🙂 Vi skulle altså interwieves til noget inde hos juicynews. Det endte selvfølgelig i hat og briller haha… Hold nu op altså, når jeg glæder mig til at se det når det kommer op… 😉 <3
Da vi er færdige med alt det tosseri og snak, skal vi over og ha taget billede sammen på den røde løber, og må ærligt indrømme at jeg synes billederne blev 
Da vi er færdige med billeder hopper vi indenfor og op i bare for at få lidt af drikke… Man skulle lige vente på alle kom ind og sådan før afsnittet blev vist. Det viste sig så at der var nogle problemer med lyd osv, så afsnittet nåede faktisk at blive vist på tv og de sociale medier havde afsløret hvem der vandt, før vi derinde havde set bare de første 10 min af afsnittet. Det var lidt synd for vinderne, men men men, de har jo vundet uanset hvad, men det er bare stadig oplevelsen i at det hele bare eksplodere på en gang… <3 Jeg nåede i mellemtiden at drikke mig godt fuld og hyggede mig med en masse tossede men skønne mennesker… Mødte bla Danny fra en tidligere sæson af paradise, mødte en mia, som var pisse sjov, og Mathias som vandt sidste år stod jeg også og grinede med, plus Philips bedste kammerat… han er simpelthen for sjov også 🙂 griner… Der er altså rigtig mange derinde som man kendte og kunne fjolle rundt med… 🙂
Da afsnittet var færdig var der bord klar med flasker, og så var det bare at fejre Simone og Anders… <3 🙂 Kæmpe tillykke til de 2 fantastiske sjæle.. 🙂 <3 Resten af aftenen, hyggede jeg bare med Lenny, Malene, Simone, Nadja, osv osv, og hold nu kæft med grin, der blev disket ind over baren… Det fanme fedt man bare kan hygge sig uden alt muligt ballede altså, det er noget jeg værdsætter højt.. <3 Aftenen var alt i alt med succes 🙂
Her er lidt billeder med på vejen.. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar